מענה 24/7!
facebook-call

רשם הקבלנים קבלן רשום

27.03.2024

רשם הקבלנים קבלן רשום מקבל, למעשה, סיווג רשמי המעיד על יכולותיו המקצועיות. קיים סיווג בסיסי ראשוני ולאחריו ניתן להתקדם ולקבל דירוגים גבוהים יותר. ההכרה הזאת מספקת לו יתרונות רבים וחשובים כמו גם כלי שיווקי נהדר. את הבקשה לרישום מגישים בתוספת מסמכים נדרשים שונים. חברת "נילאן רישום קבלנים" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

רשם הקבלנים קבלן רשום – בעל הכשרה וניסיונות מעשיים

רשם הקבלנים קבלן רשום המקבל את הסיווג חייב לעמוד בקריטריונים חושבים הנדרשים על ידי משרד הבינוי והשיכון. הרציניים ביותר הם השכלה בתחום הנדרש במוסד המוכר רשמית. בנוסף, ניסיון מקצועי מהעבר לאחר שהוכח כי ביצע עבודות חשובות. ניתן למצוא תחומים מסווגים שונים וביניהם ענפי הבנייה, עבודות עפר, חשמל, אינסטלציה, שיפוצים ועוד. לכל תחום ומקצוע קיימים תנאי סף וקריטריונים שונים וייחודיים. לצד הקריטריונים הבסיסיים יש צורך במסמכים נוספים כמו תצלום דף זהות, תצהיר חתום בפני עורך דין, הצהרה חתומה על ידי המבקשים לאימות היעדר הרשעות פליליות, אישור עוסק מורשה ממע"מ, אישור על ניהול ספרים כחוק ואישור ביטוח לאומי. בנוסף, יש להציג כרטסת הנהלת חשבונות ופירוט חשבוניות על פי פורמט מבוקש ועוד. מומחה להגשת בקשות יכול לסייע רבות במשימה המורכבת הנ"ל.

יתרונות בולטים לקבלנים רשומים

לכל סוג סיווג קיימים יתרונות בולטים עבורם ובטח מול קבלנים לא רשומים אחרים. הוא מעיד כי נבדקו יכולותיו המקצועיות מאחר וביצע בעבר פרויקטים מוצלחים בצורה מעולה. היותו רשום אף להשתתף במכרזים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים בהיקפים מותאמים לסיווג. לקוחות רבים רוצים לקבל מסמך זה כתנאי הכרחי לקבלת העבודה. ביצוע מוצלח של עבודות נחשבות משיאות רווחים. עניין לא פחות חשוב הוא שכל הפעילות נכנסת למסגרת חוקית.

שירות מחברה המנוהלת היטב

חברת "נילאן רישום קבלנים" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ לכל סיטואציה ולקוח מתלבט, הדרכה, עמידה בלוח זמנים, מחויבות רבה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

שלח
אפשר לעזור ?