מענה 24/7!
facebook-call

בדיקת סיווג קבלנים

28.03.2024

בדיקת סיווג קבלנים נעשית ביחידה השייכת למשרד הבינוי והשיכון. קבלן המצליח לקבל סיווג נרשם בספר הקבלנים. הסיווג הינו, למעשה, הכרה רשמית ביכולותיו המקצועיות המספקת המון יתרונות חשובים. יש צורך להגיש בקשה מנומקת מלווה במסמכים נדרשים. חברת "נילאן רישום קבלנים" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

בדיקת סיווג קבלנים – לאחר בקשת בקשה מסודרת

בדיקת סיווג קבלנים נעשית בהליך מסודר במשרד הבינוי והשיכון. מומלץ לבקש את הבקשה בעזרת מומחים לנושא כי מדובר בהליך חשוב שיש לעשותו היטב. המומחה בודק תחילה אם הקבלן המבקש עומד בקריטריונים הנדרשים ורק לאחר שהוא מוודא זאת הוא מתחיל בפעילותו. הבדיקה המוקדמת חוסכת, כמובן, כסף, זמן וטרחה מיותרים. הסיווג יכול להינתן לענפי הבנייה, עבודות עפר, חשמל, אינסטלציה, שיפוצים ועוד. לכל תחום ומקצוע קיימים תנאי סף וקריטריונים נדרשים. כך, ניסיון בתחום בין מספר שנים מתוך  השנים האחרונות, אישור על לימוד בקורס מקצועי המוכר על ידי משרד הבינוי והשיכון. מסמכים נוספים הינם תצלום דף זהות, תצהיר חתום בפני עורך דין, הצהרה חתומה על ידי המבקשים לאימות היעדר הרשעות פליליות, אישור עוסק מורשה ממע"מ, אישור על ניהול ספרים כחוק וביטוח לאומי. כן, יש להציג כרטסת הנהלת חשבונות ופירוט חשבוניות על פי פורמט מבוקש ועוד.

יתרונות ברורים

לכל סוג סיווג קיימים יתרונות רבים. הוא מעיד כי מומחי משרד הבינוי והשיכון בדקו יכולותיו ואישרו כי בעליו הינו מקצועי וכי כבר ביצע בעבר פרויקטים מוצלחים בצורה בטוחה. בעזרתו ניתן אף להשתתף במכרזים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים בהיקפים מותאמים, ולאחריהם, קבלת עבודות נחשבות. זה פתח להתקדמות בטוחה בתחום העיסוק, בוודאי, ביחס לקבלנים שאינם מסווגים. יש לציין כי לקוחות רבים רוצים לקבל מסמך זה המעיד גם שפעילותו מתבצעת על פי החוק.

שירות בעל מוניטין

חברת "נילאן רישום קבלנים" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הדרכה, עמידה בלוח זמנים, מחויבות, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

שלח
אפשר לעזור ?